Záruka
Reklamace a opravy
Pokud se u vašeho produktu objeví vada, můžete ji jednoduše reklamovat prostřednictvím našeho formuláře.
*K vyřízení reklamace je třeba mít doklad o koupi produktu.
Jak dlouho to trvá?
Reklamaci vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů. O průběhu vás budeme informovat e-mailem.
Co je potřeba
- doklad o koupi
- produkt vyčištěný a suchý (z hygienických důvodů)
Doživotní záruka Burton
Výraz „Lifetime“ znamená přiměřenou životnost výrobku. Ne váš život, ale životnost použitých materiálů a komponentů. I ty nejlepší materiály časem degradují.
[ak] Bundy a kalhoty | od roku 2003 |
Baseplate u vázání | od roku 2005 |
Batohy | od 2008/2009 |
Oděvy, základní vrstvy, rukavice | od 12. 7. 2018 |
Často kladené otázky
Bude můj produkt opraven nebo vyměněn?
Pokud je oprava možná, vždy ji preferujeme – šetříme planetu i vaše vybavení. Pokud to možné není a vztahuje se na produkt záruka, nahradíme jej stejným nebo podobným výrobkem.
Jak zjistím stav své reklamace?
Do 48 hodin od doručení obdržíte potvrzovací e-mail. Opravy obvykle trvají 3–4 týdny, v sezóně (listopad–březen) to může být déle.
Musí být věc čistá?
Ano, z hygienických důvodů musí být produkty vyčištěny a suché, jinak je nemůžeme přijmout.
Na co se záruka nevztahuje?
Na škody způsobené zanedbáním, běžným opotřebením nebo krádeží. Kryjeme pouze vady materiálu a zpracování.
Co když záruka neplatí?
Pokud je produkt opravitelný, můžeme nabídnout opravu za přiměřený poplatek.
Tipy pro delší životnost
- Pozor na hrany: kovové hrany prkna mohou poškodit oblečení a boty.
- Sedačková lanovka vs. patky: při nástupu patky sklopte, aby se nepoškodily.
- Voděodolnost: ztrácí-li oblečení voděodolnost, často pomůže vyprání podle návodu.